• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Studium Kształcenia Nauczycieli
  • Search
  •   DSpace Home
  • Studium Kształcenia Nauczycieli
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-3 of 3

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Zróżnicowania szkoły : wielość modeli i ofert systemu edukacyjnego - alternatywa dla tradycji 

Kwatera, Anna (2015)
Thumbnail

Style porozumiewania się F. Schulza von Thuna w kontekście wychowania 

Mądry-Kupiec, Małgorzata (2015)
Thumbnail

Wychowawcy i wychowanie wobec problemów płynnej nowoczesności 

Kowal, Stanisław; Ocetkiewicz, Iwona (2015)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorKowal, Stanisław (1)Kwatera, Anna (1)Mądry-Kupiec, Małgorzata (1)Ocetkiewicz, Iwona (1)Subject
wychowanie (3)
wychowawcy (2)nauczyciel (1)nowoczesność (1)płynna nowoczesność (1)style porozumiewania się (1)system edukacyjny (1)szkoła (1)teoria Friedmana Schulza von Thuna (1)... View MoreDate Issued2015 (3)Has File(s)Yes (3)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image