• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Fora internetowe jako źródło informacji pedagogicznej współczesnych rodziców

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Fora internetowe jako źródło... (827.9KB)
Autor:
Bereźnicka, Małgorzata
Źródło: Kultura informacyjna w ujęciu interdyscyplinarnym : teoria i praktyka. T. 2 / pod red. nauk. Hanny Batorowskiej i Zbigniewa Kwiasowskiego. - Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej. Instytut Bezpieczeństwa i Edukacji Obywatelskiej. Katedra Kultury Informacyjnej i Zarządzania Informacją, 2016. - S. 274-284.
Język: pl
Słowa kluczowe:
wychowanie
kultura pedagogiczna
internet
fora dla rodziców
education
pedagogical culture
Internet forums for parents
Data: 2016
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
W artykule rozważa się rolę mediów, zwłaszcza internetu wraz z cieszącymi się dużą popularnością forami parentingowymi, w kształtowaniu kultury pedagogicznej rodziców w dzisiejszym społeczeństwie informacyjnym. Przytoczono wyniki badań własnych związanych z tym zagadnieniem, skupiając się na kwestii forów przeznaczonych dla rodziców. Na końcu zamieszczono konkluzje, które w węższym wymiarze odnoszą się do istnienia i sensu takich forów, zaś w szerszym – do możliwości podniesienia poziomu wiedzy pedagogicznej rodziców i osób zajmujących się wychowaniem.
 
This paper considers the role of the media, especially the Internet, along with very popular parenting forums, in the development of pedagogical culture of parents in today's information society. Next, the results of research related to this issue are presented, focusing on the matter of forums designed for parents. The conclusions in the narrower dimension refer to the existence and meaning of such forums, while in the broader sense – the possibility of raising the level of pedagogical culture of parents and those involved in education are introduced.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/1159
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image