• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Czynniki wspierające rozwój zdolności uczniów klas I–III z leworęcznością

Thumbnail
View/Open
Czynniki wspierające rozwój... (108.5Kb)
Author:
Glanowska, Monika
Czaja-Chudyba, Iwona
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 332-338
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
zdolności
uczniowie leworęczni
abilities
„left-handed” students
Date: 2016
Metadata
Show full item record
Abstract
Artykuł jest próbą odpowiedzi na pytanie, jakie czynniki mogą mieć znaczenie w rozwoju zdolności leworęcznych uczniów edukacji wczesnoszkolnej. Na podstawie literatury wyodrębniono definicje i typologie pojęć: „zdolności” oraz „leworęczność”. W części empirycznej zaprezentowano wnioski z badań, przedstawiające m.in. udział rodziny i środowiska szkolnego w rozwoju zdolności uczniów leworęcznych.
 
The article is devoted to an attempt to answer the question of what factors may be involved in the development of the “ability” of “left-handedness” of students in the first stage of education. On the basis of literature, concepts, definitions and typologies of „ability” and „left-handedness” are distinguished. In the empirical part the conclusions of the examination are presented, showing, among others, part of the family and the school environment in the development of left-handed students’ ability.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/12651
Collections
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image