• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Czynniki wspierające rozwój zdolności uczniów klas I–III z leworęcznością

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Czynniki wspierające rozwój... (108.5KB)
Autor:
Glanowska, Monika
Czaja-Chudyba, Iwona
Źródło: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 332-338
Język: pl
Słowa kluczowe:
zdolności
uczniowie leworęczni
abilities
„left-handed” students
Data: 2016
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Artykuł jest próbą odpowiedzi na pytanie, jakie czynniki mogą mieć znaczenie w rozwoju zdolności leworęcznych uczniów edukacji wczesnoszkolnej. Na podstawie literatury wyodrębniono definicje i typologie pojęć: „zdolności” oraz „leworęczność”. W części empirycznej zaprezentowano wnioski z badań, przedstawiające m.in. udział rodziny i środowiska szkolnego w rozwoju zdolności uczniów leworęcznych.
 
The article is devoted to an attempt to answer the question of what factors may be involved in the development of the “ability” of “left-handedness” of students in the first stage of education. On the basis of literature, concepts, definitions and typologies of „ability” and „left-handedness” are distinguished. In the empirical part the conclusions of the examination are presented, showing, among others, part of the family and the school environment in the development of left-handed students’ ability.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/12651
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image