Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGlanowska, Monikapl
dc.contributor.authorCzaja-Chudyba, Iwonapl
dc.date.accessioned2023-12-15T09:51:13Z
dc.date.available2023-12-15T09:51:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 332-338pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12651
dc.description.abstractArtykuł jest próbą odpowiedzi na pytanie, jakie czynniki mogą mieć znaczenie w rozwoju zdolności leworęcznych uczniów edukacji wczesnoszkolnej. Na podstawie literatury wyodrębniono definicje i typologie pojęć: „zdolności” oraz „leworęczność”. W części empirycznej zaprezentowano wnioski z badań, przedstawiające m.in. udział rodziny i środowiska szkolnego w rozwoju zdolności uczniów leworęcznych.pl
dc.description.abstractThe article is devoted to an attempt to answer the question of what factors may be involved in the development of the “ability” of “left-handedness” of students in the first stage of education. On the basis of literature, concepts, definitions and typologies of „ability” and „left-handedness” are distinguished. In the empirical part the conclusions of the examination are presented, showing, among others, part of the family and the school environment in the development of left-handed students’ ability.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectzdolnościpl
dc.subjectuczniowie leworęcznipl
dc.subjectabilitiesen
dc.subject„left-handed” studentsen
dc.titleCzynniki wspierające rozwój zdolności uczniów klas I–III z leworęcznościąpl
dc.title.alternativeFactors supporting capacity development of the left-handed pupils of class I–IIIen
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord