• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Rozprawy Doktorskie
  • Search
  •   DSpace Home
  • Rozprawy Doktorskie
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-2 of 2

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Struktury liczbowe w pismach matematycznych Bernarda Bolzano 

Fila, Marlena (2024-07-18)

Struktury liczbowe w pismach matematycznych Bernarda Bolzano 

Fila, Marlena (2024-07-18)
Analizujemy dwie prace Bernarda Bolzano o liczbach rzeczywistych: Rein analytischer Beweis (Bolzano 1817) i Reine Zahlenlehre (Bolzano 1962/1976). W pierwszej liczby rzeczywiste ujęte są w sposób aksjomatyczny, w drugiej, ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

Author
Fila, Marlena (2)
Subjectanaliza niestandardowa (2)Bolzano (2)ciągłość funkcji (2)condinuous function (2)least upper bound principle (2)liczby mierzalne (2)measurable numbers (2)nonstandard analysis (2)zasada supremum (2)... View MoreDate Issued2024 (2)Has File(s)Yes (2)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image