Search
Now showing items 1-5 of 5
Zaburzenia czytania i pisania u dzieci afatycznych, głuchych i dyslektycznych
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1997)
Praca jest próbą językoznawczego spojrzenia na zaburzenia pisania i czytania u dzieci afatycznych, głuchych i tzw.
dyslektycznych. Staram się w niej pokazać mechanizmy błędów, ich przyczyny, porównując je między sobą, ...
Rozwój systemu gramatycznego u dzieci głuchych
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1992)
Współczesne tendencje kształcenia i wychowania niesłyszących idą w kierunku systemu integracyjnego, który ma włączyć
dzieci głuche do zwykłych szkół i placówek oświatowych, celem umożliwienia nauki w gronie słyszących ...
Stymulowanie aktywności poznawczej dzieci w przedszkolu
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1999)
Problematyka relacji między procesami rozwoju umysłowego i nauczania jest niezwykle ważna i wymaga prowadzenia wielu badań empirycznych. Dla pedagoga istotna jest zarówno wiedza o psychicznym rozwoju dziecka, jak i o ...
Problemy edukacji i rewalidacji dzieci niepełnosprawnych
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1996)
W wielu krajach świata podejmuje się prace badawcze nad funkcjonowaniem dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach
edukacyjnych. W Polsce wzbogaca się formy opieki i kształcenia tych osób. Wielokierunkowy rozwój szkolnictwa ...
Rozwój systemu gramatycznego u dzieci głuchych
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1995)
Współczesne tendencje kształcenia i wychowania niesłyszących idą w kierunku systemu integracyjnego, który ma
włączyć dzieci głuche do zwykłych szkół i placówek oświatowych, celem umożliwienia nauki w gronie słyszących ...