Search
Now showing items 1-10 of 18
Kształcenie zintegrowane dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2002)
Obecnie można mówić o dwóch etapach realizacji obowiązku szkolnego
w szkole podstawowej przez dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Kształcenie na pierwszym etapie szkoły podstawowej przyjęło charakter zintegrowany,
co ...
Sytuacja dzieci niepełnosprawnych w szkole publicznej
(1997)
Celem badań była diagnoza społecznych uwarunkowań sytuacji uczniów z obniżoną sprawnością intelektualną w szkole
publicznej. Analiza objęła podstawowe czynniki: indywidualne, społeczne i pedagogiczne. Jako wiodące metody ...
Aktywizacja ucznia z niepełnosprawnością w różnych obszarach jego edukacji
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2012)
Publikacja, którą oddajemy w Państwa ręce, została opracowana przez pracowników Katedry Dydaktyki Specjalnej i Psychoedukacji Instytutu Pedagogiki Specjalnej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Jej głównym celem jest ...