• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 21

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Pedagogiczne i psychospołeczne uwarunkowania postaw nauczycieli wobec integracji szkolnej dzieci niepełnosprawnych 

Kossewska, Joanna (1998)
Prezentowane w pracy badania miały na celu określenie predyktorów wyznaczających postawy nauczycieli wobec integracji szkolnej dzieci niepełnosprawnych w porównaniu z osobami wykonującymi odmienny zawód. Jako grupy kontrolne ...
Thumbnail

Uwarunkowania postaw : nauczyciele i inne grupy zawodowe wobec integracji szkolnej dzieci niepełnosprawnych 

Kossewska, Joanna (Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2000)
This paper consists of two parts: in part one, theoretical frames of empirical investigations are set forth, and these are then considered in part two. Chapter One deals with a school integration problem. Upon the ...
Thumbnail

Studies on communication and coping with stress 

Kliś, Maria; Kossewska, Joanna; Czajkowski, Wojciech (Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2006)
The book, in two parts, presents a collection of studies end theoretical analyses related to the phenomena of communication and coping with stress. The first part presents the research into basic skills necessary for ...
Thumbnail

Studies on empathy 

Kliś, Maria; Kossewska, Joanna (Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2000)
For the last decade we have observed changes in the educational systems in many countries. One of the symptoms of these changes is the new approach to learners. The learners have become the focus of attention in the ...
Thumbnail

Language and cognitive competencies of gifted children in parents' and teachers’ perception 

Kossewska, Joanna (2006)
Thumbnail

A preventive role of empathy towards the feeling of loneliness 

Kliś, Maria; Kossewska, Joanna (2006)
Thumbnail

Representations of the world in youths with conduct disorders 

Kossewska, Joanna (2006)
Thumbnail

Stressful events perceived by young adults in ten years’ perspective 

Kossewska, Joanna (2006)
Thumbnail

Coping strategies by young adults in ten years perspective 

Kossewska, Joanna (2006)
Thumbnail

Współczesne modele integracji szkolnej dzieci niepełnosprawnych 

Kossewska, Joanna (2003)
The process of education and revalidation of children presenting health and developmental disorders is so specific and diversified, that it is impossible to perform it by means of one method implemented in the structure ...
  • 1
  • 2
  • 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

Author
Kossewska, Joanna (21)
Kliś, Maria (5)Bombińska-Domżał, Anna (1)Czajkowski, Wojciech (1)Subjectdeafness (2)głuchota (2)Asperger syndrome (1)attitudes (1)autism (1)behavioral therapy (1)development (1)dzieci niepełnosprawne (1)exceptional children (1)integracja (1)... View MoreDate Issued2010 - 2016 (4)2000 - 2009 (12)1996 - 1999 (5)Has File(s)Yes (21)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image