Search
Now showing items 1-10 of 21
Obraz samego siebie a zachowanie młodzieży niepełnosprawnej ruchowo
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2002)
Pedagogika współczesna stawia sobie trzy podstawowe pytania:
1. Kim jest człowiek?
2. Kim się staje pod wpływem działania?
3. Kim ma być człowiek?
Pytania te odnoszą się do trzech sfer rzeczywistości pedagogicznej, w ...
Diagnoza i rewalidacja indywidualna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2006)
Rewalidacja indywidualna stanowi niezwykle istotny element współczesnej
praktyki psychopedagogicznej w zakresie pomocy dziecku o specjalnych
potrzebach edukacyjnych. Jej wyjątkowa rola wiąże się przede wszystkim
z tym, ...
Stymulacja psychoruchowego rozwoju dzieci o obniżonej sprawności umysłowej
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1995)
Aktywizacja ucznia z niepełnosprawnością w różnych obszarach jego edukacji
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2012)
Publikacja, którą oddajemy w Państwa ręce, została opracowana przez pracowników Katedry Dydaktyki Specjalnej i Psychoedukacji Instytutu Pedagogiki Specjalnej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Jej głównym celem jest ...
Psychospołeczna adaptacja osób z niepełnosprawnością ruchową w okresie dorosłości
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2012)
Książka składa się z dziewięciu rozdziałów, z czego cztery pierwsze obejmują teoretyczne zagadnienia, związane
głównie z psychospołeczną adaptacją oraz problemami niepełnosprawności ruchowej. Pierwszy z nich zawiera ...