Search
Now showing items 1-10 of 22
Diagnoza i terapia sprawności ortofonicznej dzieci z uszkodzeniem słuchu wspomagane technika komputerową
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2004)
Integracja edukacyjna : oczekiwania i rzeczywistość
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2010)
Rozpropagowana przez Aleksandra Hulka idea integracji
szkolnej zakłada pełne i jak najwcześniejsze uczestnictwo dziecka
niepełnosprawnego w życiu społecznym przy zachowaniu
maksymalnej niezależności osobistej. Istotą ...
Zastosowanie metod wizualizacji mowy w nauczaniu i diagnostyce dzieci z wadą słuchu
(1994)
Przedmiot pracy stanowi propozycja zwiększenia stopnia integracji dzieci z wadą słuchu z pozostałą częścią
słyszącego społeczeństwa poprzez rozwinięcie ich mowy ustnej, przy zastosowaniu metod nowoczesnej techniki ...
Wykorzystanie metody EEG biofeedback w procesie wspierania rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami
(2015)
The theoretical part of the work presents the basic information on the method of biofeedback
as a way to support the development of children and adolescents with special needs. The
practical part presents the opinions ...
Uczestnictwo dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przestrzeni architektonicznej a funkcja socjologiczna rodziny
(2014)
The article discusses the problem of relations between the physical, architectural, and
social space in the context of the family and of the development of a child with special
educational needs. It defines the notion ...
Zasada działania i ocena przydatności w modelowaniu procesów poznawczych metod obrazowania pracy mózgu
(2014)
The complexity of the phenomena associated with the course of the cognitive processes
that determine efficient learning rules out the possibility of collecting knowledge in other
ways than neural information. It also ...
Przygotowanie studentów kierunków nauczycielskich do wykorzystania potencjału e-edukacji w procesie samokształcenia
(2010)
In this paper were presented results of the research, which were performed to specify
knowledge and expectations of use of media by active teachers, from primary and high
schools, in their self-learning process. The ...