Now showing items 1-3 of 3

    • Ocenianie osiągnięć szkolnych uczniów w edukacji wczesnoszkolnej 

      Żmijewska, Ewa (Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2002)
      Podjęta przeze mnie problematyka znajduje swoje odniesienia w dwu nurtach badań teorii i praktyki edukacyjnej dotyczącej edukacji wczesnoszkolnej. Wątek pierwszy stanowią rozważania dotyczące procesu oceniania osiągnięć ...
    • Optymalizacja kształcenia pedagogicznego : przygotowanie do rozwiązywania sytuacji dydaktycznych trudnych 

      Lachowicz, Ewa (Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1990)
      W toku aktualnie dokonywających się przemian o charakterze treściowym, przedmiotowo-metodycznym czy organizacyjnym szczególnie istotna staje się potrzeba poszukiwania i upowszechniania nowych rozwiązań mieszczących się ...
    • Szkoła jako organizacja ucząca się? : perspektywa ewaluacji zewnętrznej 

      Potyrała, Katarzyna; Grochowalska, Magdalena; Sajdera, Jolanta; Wnęk-Gozdek, Joanna; Włodarczyk, Ewelina; Ziarko, Andrzej; Czyż, Anna; Gałuszka, Izabella; Szkolak-Stępień, Anna; Vaškevič-Buś, Jovita; Ocetkiewicz, Iwona (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydawnictwo Naukowe UP, Kraków, 2017)
      Publikacja jest efektem współpracy naukowej między Uniwersytetem Pedagogicznym im. KEN w Krakowie a Kuratorium Oświaty w Krakowie. Przybliża badania ewaluacyjne dotyczące edukacji na różnych poziomach w województwie ...