Search
Now showing items 1-3 of 3
Myślenie krytyczne w kontekstach edukacji wczesnoszkolnej - uwarunkowania nieobecności
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2013)
Niniejsza praca powstała z potrzeby transformacji szkoły. Zgadzając się z wieloma
krytycznymi diagnozami i interpretacjami dotyczącymi dużej nieprzydatności,
sztuczności i reproduktywności wiedzy, w którą wyposaża uczniów ...
Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2016)
Wiązanie poznania z działaniem jest od dawna przedmiotem zainteresowań przedstawicieli
różnych dyscyplin naukowych. Ma to szczególne znaczenie w edukacji przedszkolnej
i wczesnoszkolnej. Integracja oddziaływań pedagogicznych ...
Krytycyzm - wartością czy antywartością edukacji?
(2013)
Zamierzeniem niniejszego tekstu jest zatem krótka refleksja na temat wartości
krytycyzmu w edukacji, wskazanie jego rodzajów oraz pozytywnych i negatywnych
konsekwencji przyjmowania postawy (orientacji) krytycznej. Chociaż ...



