Search
Now showing items 1-10 of 15
Kształcenie zintegrowane dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2002)
Obecnie można mówić o dwóch etapach realizacji obowiązku szkolnego
w szkole podstawowej przez dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Kształcenie na pierwszym etapie szkoły podstawowej przyjęło charakter zintegrowany,
co ...
Aktywizacja ucznia z niepełnosprawnością w różnych obszarach jego edukacji
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2012)
Publikacja, którą oddajemy w Państwa ręce, została opracowana przez pracowników Katedry Dydaktyki Specjalnej i Psychoedukacji Instytutu Pedagogiki Specjalnej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Jej głównym celem jest ...
Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i innowacji. T. 4.1
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2017)
Niniejszy – czwarty tom cyklicznego opracowania: Teoria i praktyka oddziaływań
profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością,
stanowi kontynuację formuły teoretyczno-empirycznych poszukiwań odpowiedzi
na ...
Techniki relaksacyjne we wsparciu rozwoju dziecka. Metoda Shantala
(2017)
The article is devoted to the results of using Shantala’s Method in scientific researches. Interpretation
took into account respondents belonging to four different age groups, excluding
infants under five months. Gathered ...
Osoby niepełnosprawne w drodze do aktywności zawodowej
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2017)
Dorosłe życie dla każdego człowieka stanowi wyzwanie. Być dorosłym
oznacza „zdobyć mądrość i umiejętności, pozwalające nam otrzymać to,
co chcemy, w granicach nakładanych na nas przez rzeczywistość uszczuplonych
sił, ...