Search
Now showing items 1-10 of 12
Teoria i praktyka terminologii logopedycznej
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2000)
Uwarunkowania postaw : nauczyciele i inne grupy zawodowe wobec integracji szkolnej dzieci niepełnosprawnych
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2000)
This paper consists of two parts: in part one, theoretical frames of empirical investigations
are set forth, and these are then considered in part two.
Chapter One deals with a school integration problem. Upon the ...
Nauczyciele przyszłej szkoły
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2000)
Nauczyciel lub Pedagog, który w starożytnej Grecji był rozumiany
jako „prowadzący chłopców”, pojawił się od momentu powstania
szkoły. Od czasów Ateńczyka Isokratesa (436-338 p.n.e.), który
prowadził pierwszą regularną ...
Teoria i praktyka przygotowania dzieci do szkoły w warunkach rozwoju polskiego przedszkola : (druga połowa XIX wieku-1918 rok)
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2000)
The study shows the level of completed research in theory and practise of shool preparation
of children in the church-governed day-nurseries, and also analyses the timeless
elements which can be adopted to educational ...
Studies on empathy
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2000)
For the last decade we have observed changes in the educational systems in
many countries. One of the symptoms of these changes is the new approach to
learners. The learners have become the focus of attention in the ...
Stymulowanie aktywności poznawczej dzieci w przedszkolu
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2000)
Problematyka relacji między procesami rozwoju umysłowego i nauczania jest niezwykle ważna i wymaga prowadzenia
wielu badań empirycznych. Dla pedagoga istotna jest zarówno wiedza o psychicznym rozwoju dziecka, jak i o ...
Jak porozumiewają się dzieci niesłyszące z osobami słyszącymi : analiza wybranych interakcji komunikacyjnych
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2000)
Oczekiwania społeczne wobec placówek oświatowych przeznaczonych dla uczniów nie słyszących nastawione są na efekty
uzewnętrzniające się między innymi stopniem opanowania systemu języka polskiego w wyniku rehabilitacji ...










