Search
Now showing items 1-10 of 10
Postrzeganie przestrzeni życiowej przez młodzież z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście zachowań agresywnych
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2005)
Praca składa się z siedmiu rozdziałów. W pierwszym z nich ukazane zostały rozważania dotyczące sposobu rozumienia pojęć przestrzeń życiowa jednostki i percepcja przestrzeni życiowej. Omówione zostało również znaczenie ...
Sztuka dialogu : teoretyczne założenia a szkolna rzeczywistość
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2005)
Informatyczne kształcenie i doskonalenie nauczycieli
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2005)
Młodzież wobec innych : studium empiryczne na temat nietolerancji społecznej
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2005)
Zmieniająca się rzeczywistość społeczno-ustrojowa kraju stwarza konieczność weryfikacji wielu, często podstawowych
zjawisk społecznych. Czas transformacji jest także okresem ujawniania się nowych sytuacji i zachowań ...
Agresja młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną : uwarunkowania i przejawy
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2005)
W powszechnej opinii, wspartej wynikami badań empirycznych, lata
transformacji społeczno-ustrojowej przyniosły, obok wielu pozytywnych zmian
w życiu społecznym, również znaczny wzrost różnego rodzaju patologii społecznych,
w ...
Stymulacja kreatywności językowej dzieci w wieku wczesnoszkolnym
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2005)
Przedmiotem niniejszej rozprawy będzie stymulacja kreatywności językowej dzieci w wieku wczesnoszkolnym przez
stosowanie aktywizujących metod i technik pracy dydaktyczno-wychowawczej, w tym: metody synektycznej W.J.J. ...
Co dzieci wiedzą o emocjach
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2005)
Koncepcja rozwoju poznawczej reprezentacji emocji przedstawiona w niniejszej pracy jest efektem moich długoletnich
poszukiwań badawczych, teoretycznych i empirycznych. Przedmiotem dociekań i analiz uczyniłam problematykę ...
Odkrywanie zdolności dziecka : koncepcja wielorakich inteligencji w praktyce przedszkolnej i wczesnoszkolnej
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2005)
Praca niniejsza poświęcona jest dzieciom ze starszych grup przedszkolnych
i uczęszczającym do klas I-III. Biorąc pod uwagę szczególnie
dzieci sześcioletnie, podkreślić należy, że ich pierwsze doświadczenia edukacyjne
powinny ...
Świat wartości w języku studentów krakowskich przełomu wieków : teksty z lat 1996-2002 z AGH, ASP, UJ, WSP, AE, AR, AM, AWF
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2005)
Franciszek Mączyński (1874-1947) - krakowski architekt
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2005)
Franciszek Mączyński (1874-1947) - architekt, budowniczy, konserwator zabytków, urbanista, ale również projektant witraży i rysownik, uczeń Sławomira Odrzywolskiego, współpracownik Tadeusza Stryjeńskiego - wywarł niemały ...










