Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCzebykin, Aleksiejpl_PL
dc.date.accessioned2020-03-31T08:43:11Z
dc.date.available2020-03-31T08:43:11Z
dc.date.issued1992
dc.identifier.citationRocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1992, Z. 141, Prace Psychologiczne 3, s. 115-128pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/7068
dc.description.abstractIn the paper the problem of teacher’s readiness to regulate emotional states of pupils in the course of a teaching process is dealt with. The author suggests a number of methods of influencing pupils’ emotions and the system of mastering the said methods by the students from teachers’ training colleges. On the basis of the research conducted it is stressed how beneficial it is to learn to regulate emotional states of pupils for the development of basic types of the emotional regulation of professional activities of the students themselves.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.titleKształcenie gotowości nauczycieli do regulacji emocjonalnej działalności poznawczej uczniów w procesie nauczaniapl_PL
dc.title.alternativeDeveloping teacher's readiness for emotional regulation of professional activitiesen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord