Search
Now showing items 1-3 of 3
Kategoria Innego/Innej w edukacji literackiej – na przykładzie interpretacji fragmentów Zwady Stanisława Vincenza
(2016)
Celem artykułu jest prezentacja interpretacji fragmentów Zwady, którą można wykorzystać
w ramach kształcenia literackiego, z elementami edukacji antydyskryminacyjnej. Projekt
przeznaczony jest dla studentek i studentów ...
Sojusz akademii z aktywizmem, czyli łódzki program edukacji równościowej
(2016)
Tekst przedstawia dorobek i doświadczenie sojuszu akademicko-aktywistycznego w zakresie
edukacji równościowej/antydyskryminacyjnej, na przykładzie nieformalnej grupy Łódź
Gender. Opisuje akademickie zaplecze aktywistek/ów ...
Neoliberalizm polskich gender studies. Czy to backlash odbiera nam słuchaczki/słuchaczy?
(2016)
W tekście przedstawiam dzisiejszą kondycję polskich gender studies prowadzonych jako studia
podyplomowe. W większości miast co roku nie udaje się utworzyć grup słuchaczy i słuchaczek
studiów. Jako „odpowiedzialne” za ów ...