Wyświetlanie pozycji 1-2 z 2

    • Indywidualne zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze (IZRW) – najważniejsze problemy terapeuty (z doświadczeń pracy nauczycieli w ZSS nr 11 w Krakowie) 

      Batko, Ewa; Rachel, Małgorzata (2012)
      The article presents the specificity of working with students with severe multiple disabilities at their homes. It deals with the issues of the conditions of conducting classes, relations of a teacher with the student’s ...
    • Osoby niepełnosprawne w drodze do aktywności zawodowej 

      Sobocha, Ewelina; Kwitok, Agnieszka; Bombińska-Domżał, Anna; Zawidniak, Nina; Aondo-Akaa, Grażyna; Pająk, Katarzyna; Kobus-Ostrowska, Dorota; Oleszczak, Ewa; Gocał, Maria; Wolski, Andrzej; Dyduch, Ewa; Łaskawiec, Jagoda; Sikorski, Rafał W.; Żurowski, Marcin; Kasprzycki, Piotr; Pisarek, Arkadiusz; Rachel, Małgorzata; Stankiewicz, Przemysław; Śliwińska, Marta; Zdzieszek, Paulina; Dyląg-Rydzewska, Katarzyna; Szczypczyk, Marcin; Bałtowska-Jucha, Marzena; Šulovská, Monika; Pavlis, Peter; Fryszkiewicz, Marzena; Grzybek, Paweł; Łętocha, Monika; Tikhonov, Andrey (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2017)
      Dorosłe życie dla każdego człowieka stanowi wyzwanie. Być dorosłym oznacza „zdobyć mądrość i umiejętności, pozwalające nam otrzymać to, co chcemy, w granicach nakładanych na nas przez rzeczywistość uszczuplonych sił, ...