Przeglądaj według autora "Wadoń-Kasprzak, Katarzyna"
-
Different perspectives on transgressions in mathematics and its education
Tall, David; Semadeni, Zbigniew; Goldin, Gerald; Pieronkiewicz, Barbara; Vandoulakis, Ioannis; Heuer, Karl; Sarikaya, Deniz; Soto-Andrade, Jorge; Diaz-Rojas, Daniela; Yáñez-Aburto, Alexandra; Zazkis, Rina; Gavala, Tadeáš; Lukáč, Stanislav; Liljedahl, Peter; Allan, Darien; Maree, Jacobus Gideon (Kobus); Kania, Sylwia; Rodd, Melissa; Duda, Janina; Wadoń-Kasprzak, Katarzyna; Solarz, Izabela; Barnett, Janet Heine; Can, Cihan; Clark, Kathleen M. (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2020) -
Kształtowanie pojęcia parametru u uczniów gimnazjum w toku badań długoterminowych w trakcie zintegrowanej nauki matematyki i informatyki
Wadoń-Kasprzak, Katarzyna (2012)W pracy doktorskiej podjęłam próbę zbadania przydatności matematycznych programów komputerowych w kształtowaniu pojęcia parametru u uczniów gimnazjum. Wzorując się na wynikach badań Z. Dyrszlaga (1972) i P. M. van Hiele'a ...