• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-2 of 2

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Analiza wrażliwości układów dynamicznych na zmiany parametrów metodą dekompozycji modelu 

Jaracz, Kazimierz; Wachnicki, Eugeniusz (1998)
W artykule przedstawiono metodę określania funkcji wrażliwości układu liniowego n-tego rzędu za pomocą funkcji wrażliwości podukładów pierwszego lub co najwyżej αi-tego rzędu (αi < n). Funkcja wrażliwości została ...
Thumbnail

Metoda faktoryzacji równań różniczkowych n-tego rzędu w zastosowaniu do analizy układów liniowych. Przypadek czynników różniczkowych o wielokrotnych pierwiastkach wielomianu charakterystycznego 

Jaracz, Kazimierz; Wachnicki, Eugeniusz (1985)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

Author
Jaracz, Kazimierz (2)
Wachnicki, Eugeniusz (2)
Subjectfunkcja wrażliwości (1)układ liniowy (1)... View MoreDate Issued1990 - 1998 (1)1985 - 1989 (1)Has File(s)Yes (2)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image