• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Szukaj
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-1 z 1

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Dobór nastaw regulatorów o dwóch stopniach swobody dla obiektów całkujących z opóźnieniem 

Vítečková, Miluše; Víteček, Antonín; Jaracz, Kazimierz (2011)
The article describes two tuning methods of PID and PI controllers with two degree of freedom for integrating plants with time delay. The first multiplied dominant pole method is fully analytical method, while the second ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Wybierz

Autor
Jaracz, Kazimierz (1)
Víteček, Antonín (1)
Vítečková, Miluše (1)
Tematcontroller tuning (1)
controllers with two degree of freedom (1)
integrating plant (1)
PID (1)
time delay (1)
... zobacz więcejData wydania2011 (1)Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image