• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Szukaj
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-1 z 1

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Organiczna całość w Brzezinie. Ekokrytyczna reinterpretacja opowiadania Jarosława Iwaszkiewicza 

Mytych-Forajter, Beata (2020)
Artykuł jest propozycją czytania znanej prozy Iwaszkiewicza z wykorzystaniem nastawienia ekokrytycznego. Ta propozycja pozwala uznać za głównego bohatera tekstu nie ludzi i ich losy, ale las, w którym rozgrywa się akcja ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Wybierz

Autor
Mytych-Forajter, Beata (1)
TematBrzezina (1)Brzezina [The Birch wood] (1)
ecocriticism (1)
ekokrytyka (1)
Jarosław Iwaszkiewicz (1)metafora (1)metaphor (1)poszukiwanie języka (1)searching for a language (1)... zobacz więcejData wydania2020 (1)Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image