dc.contributor.author | Staśko, Renata | pl_PL |
dc.contributor.author | Królik, Edyta | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2021-01-26T16:16:26Z | |
dc.date.available | 2021-01-26T16:16:26Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 180, Studia Technica 8 (2015), s. [134]-137 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/10240 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | The paper presents the characteristics of high-manganese steels of high deformability,
which, at the same time, maintain high strength and much higher energy absorption ability
than the conventional steels. The high energy absorption depends on the tendency to form
mechanical twins (the so-called Twinning Induced Plasticity (TWIP) effect), induced by
plastic deformation during collision. | en_EN |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | en | pl_PL |
dc.subject | High-Mn steels | en_EN |
dc.subject | twinning | en_EN |
dc.subject | automotive Industry | en_EN |
dc.title | Modern high-manganese steels for motor industry | en_EN |
dc.type | Article | pl_PL |