• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Politologica
  • 2014, Studia Politologica 13
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Politologica
  • 2014, Studia Politologica 13
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aktywność społeczna młodzieży w odpowiedzi na pytania: jak i dlaczego – wykorzystanie metod badań jakościowych do analiz wybranej grupy

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Aktywność społeczna... (322.4KB)
Autor:
Gajda, Joanna
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 165, Studia Politologica 13 (2014), s. [263]-278
Język: pl
Słowa kluczowe:
civil activity
autonomy
civil society
qualitative research
quantitative research
intense individual interviews
focused group interviews
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
Political science research on the civil activity are mostly concentrated on the quantitative approach, the results of such research allow for determining the scale of a phenomenon, comparing the situation on the defined areas, they also provide the possibility to observe tendencies and changes. The aim of the article is to present the use of qualitative methods in the completed research on the civil activity of secondary school students in Kraków, where focusing on the part of a reality allowed for observing the group in context and better understanding of the phenomenon. The article presents basic fortes and weaknesses of the quantitative and qualitative studies, as well as possibilities of secondary data analysis. The analysis results of the study conducted using the observation and interview (individual and group) methods and preliminary conclusions, which can be useful for quantitative research preparation for the 13–16 age group have been presented in the article. The realization of both quantitative and qualitative research does not, however, give a certain answer for all the research questions and brings many new challenges.
URI
http://hdl.handle.net/11716/10586
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2014, Studia Politologica 13

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image