Powszechna edukacja architektoniczna (PEA) w kształtowaniu umiejętności XXI wieku – doświadczenia zagraniczne na tle rozwoju idei PEA w warunkach polskich
dc.contributor.author | Wantuch-Matla, Dorota | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2021-06-29T10:11:39Z | |
dc.date.available | 2021-06-29T10:11:39Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Kultura - sztuka - edukacja. T. 4 / redakcja Barbara Kurowska, Kinga Łapot-Dzierwa. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020. - S. [172]-186. | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/10822 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Powszechna edukacja architektoniczna (PEA) w kształtowaniu umiejętności XXI wieku – doświadczenia zagraniczne na tle rozwoju idei PEA w warunkach polskich | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |