• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Monografie / Rozdziały (WH)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Monografie / Rozdziały (WH)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Działalność lwowskiego Towarzystwa imienia Księdza Piotra Skargi. Jego wpływ na życie codzienne katolików rzymskich we Lwowie w czasach galicyjskich

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Działalność lwowskiego Towarzystwa... (1.427MB)
Autor:
Meus, Konrad
Źródło: Lwów : miasto, społeczeństwo, kultura : studia z dziejów Lwowa. T. 9, Życie codzienne miasta / redakcja naukowa Kazimierz Karolczak i Łukasz T. Sroka. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2014. - S. [275]-293
Język: pl
Słowa kluczowe:
Towarzystwo im. Księdza Piotra Skargi we Lwowie
oświata religijno-patriotyczna
moralność społeczna
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekord
URI
http://hdl.handle.net/11716/11011
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WH)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image