• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WGB)
  • Monografie / Rozdziały (WGB)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WGB)
  • Monografie / Rozdziały (WGB)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Raport o stanie dydaktyk przedmiotów przyrodniczych w Polsce po 15 latach

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Raport o stanie dydaktyk... (300.2KB)
Autor:
Walosik, Alicja
Nodzyńska, Małgorzata
Źródło: Edukacja przyrodnicza drogą podwyższania świadomości środowiskowej społeczeństwa / redakcja Alicja Walosik, Ilona Żeber-Dzikowska. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. - S. [9]-26
Język: pl
Słowa kluczowe:
didactics of science
report
knowledge of science
education
Data: 2017
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
In many countries of the world, (including Poland), there is incentive to define the factors on which the quality of education of natural sciences is build upon. Designation of those factors is crucial if the appropriate steps are to be taken. In order to acquire reliable and current data on the subject of state and perspectives of the development of natural sciences didactics in Poland, deans of natural sciences related faculties and executives of Biology/ chemistry/physics or geography related laboratories and institutions were asked to fill in specially designated questionnaire. This inquiry provided crucial data on current situation, factors and conditions necessary in implementation of tasks which ought to be the main objective of natural sciences didactics on the universities. The results indicate the necessity for undertaking intense and coordinated efforts which would result in realizing the full potential of natural sciences didactics and achieving satisfactory level of natural sciences education.
URI
http://hdl.handle.net/11716/11163
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WGB)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image