• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Studium Kształcenia Nauczycieli
  • Monografie / Rozdziały (SKN)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Studium Kształcenia Nauczycieli
  • Monografie / Rozdziały (SKN)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Empatia jako filar rozwoju społecznego dziecka : różnice w rozwoju kompetencji społecznych u dziewcząt i chłopców

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
empatia_jako_filar_rozwoju_spole_zawisza_ewa_000072.pdf (579.0KB)
Autor:
Zawisza, Ewa
Lubińska-Bogacka, Magdalena
Źródło: Przygotowanie do wykonywania zawodu nauczyciela : w stronę edukacji spersonalizowanej / redakcja: Stanisław Kowal, Małgorzata Mądry-Kupiec. - [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2015. - S. 185-198.
Język: pl
Słowa kluczowe:
empatia
dzieci
rozwój społeczny
kompetencje społeczne
dziewczęta
chłopcy
Data: 2015
Metadata
Pokaż pełny rekord
URI
http://hdl.handle.net/11716/1152
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (SKN)
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image