Tutoring rodzinny jako przykład współpracy nauczycieli z rodzicami
dc.contributor.author | Skupień, Sylwia | |
dc.contributor.author | Kowal, Stanisław | |
dc.date.accessioned | 2016-07-08T09:49:37Z | |
dc.date.available | 2016-07-08T09:49:37Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Przygotowanie do wykonywania zawodu nauczyciela : w stronę edukacji spersonalizowanej / redakcja: Stanisław Kowal, Małgorzata Mądry-Kupiec. - [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2015. - S. 131-140. | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/1156 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | tutoring rodzinny | pl_PL |
dc.subject | rodzice | pl_PL |
dc.subject | nauczyciele | pl_PL |
dc.subject | współpraca | pl_PL |
dc.title | Tutoring rodzinny jako przykład współpracy nauczycieli z rodzicami | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |