• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Politologica
  • 2011, Studia Politologica 5
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Politologica
  • 2011, Studia Politologica 5
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wybrane aspekty modernizacji i regresu w Polsce i Ukrainie: analiza porównawcza

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Wybrane aspekty modernizacji... (266.7KB)
Autor:
Kosticki, Michał V.
Kushakova-Kosticka, Natalia V.
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 87, Studia Politologica 5 (2011), s. [128]-132
Język: pl
Data: 2011
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The authors of the article conduct a multiaspectual comparative analysis of the conditoins, stages and effects of modernization in Poland and Ukrainę from the end of the WWI until today.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12423
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2011, Studia Politologica 5

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image