Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCzumikow, Aleksandrpl
dc.contributor.authorRogińska, Maria (tłumaczenie)pl
dc.date.accessioned2023-12-21T11:08:58Z
dc.date.available2023-12-21T11:08:58Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 137, Studia Sociologica 5 vol. 1 (2013), s. [129]-135pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12675
dc.description.abstractArtykuł skupia się na fenomenie nowych mediów w Rosji. Autor przedstawia podstawowe metody wywierania wpływu w i za pośrednictwem nowych mediów. Korzystając z licznych przykładów empirycznych pochodzących z rosyjskiej rzeczywistości pokazuje, w jaki sposób organizacja może namierzać najważniejszych autorów internetowych. Wyjaśnia, w jaki sposób autorzy mogą naruszać interesy organizacji i jak organizacja może neutralizować lub wykorzystywać ich wpływy. Sugeruje on również klasyfikację przedmiotów oddziaływania w Internecie i sugeruje, że, wraz z przedstawionymi sposobami wywierania wpływu, może być ona uważana za model i stosowana w różnych dziedzinach i instytucjach.pl
dc.description.abstractThe article focuses on the phenomenon of new media in Russia. The author presents the key methods of exerting influence in and through the new media. Using the numerous empirical examples coming from the Russian reality he shows how an organization can target the most important internet authors. He explains how these authors can affect the interests of organization and how the organization can neutralize or exploit their influence. He also proposes a classification of impact subjects in the Internet and suggests that, together with the presented methods of exerting influence, it can be considered as a model and applied in various fields and institutions.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectnowe mediapl
dc.subjectwpływpl
dc.subjectpodmioty wpływupl
dc.subjectmetody wpływupl
dc.titleKto wywiera wpływ w nowych mediach i w jaki sposób mu przeciwdziałać. Doświadczenia praktyków rosyjskichpl
dc.title.alternativeWho influences the new media and how to prevent it. The experiences of Russian practitionersen
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord