• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Technica
  • 2012, Studia Technica 5
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Technica
  • 2012, Studia Technica 5
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klocki LEGO jako układ mechatroniczny

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Klocki LEGO... (560.2KB)
Autor:
Hudy, Wiktor
Jaracz, Kazimierz
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 97, Studia Technica 5 (2012), s. [66]-71
Język: pl
Słowa kluczowe:
LEGO NXT 2.0
programming
Data: 2012
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
In this paper one of many possibilities of using LEGO NXT 2.0 is shown. First all parts of MINDSTORMS NXT are described. Next, methodology of programming is presented and basic instructions of control of a mobile robot are prepared.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12791
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2012, Studia Technica 5
  • Artykuły naukowe (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image