Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTvarůžka, Václavpl
dc.contributor.authorMastalerz, Elżbietapl
dc.date.accessioned2024-02-06T16:37:52Z
dc.date.available2024-02-06T16:37:52Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 97, Studia Technica 5 (2012), s. [125]-128pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12800
dc.description.abstractObraz multimedialny i Internet są od pewnego czasu, powszechnie wykorzystywane w edukacji. W artykule zaprezentowano ich wpływ na uczniów i proces uczenia się oraz zmiany w postawie nauczyciela wywołane pojawieniem się tych mediów. W dalszej części przedstawione jest zastosowanie metod interaktywnych w odniesieniu do przedmiotów nauczanych w szkole podstawowej.pl
dc.languageenpl
dc.language.isoenpl
dc.subjectobraz multimedialnypl
dc.subjectInternetpl
dc.subjectszkołapl
dc.subjectpostawa nauczycielapl
dc.titleThe Clip as a Phenomenon of Present Educationen
dc.title.alternativeObraz multimedialny jako zjawisko we współczesnej edukacjipl
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord