Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMazur, Piotrpl
dc.contributor.authorStaśko, Renatapl
dc.contributor.authorMastalerz, Elżbietapl
dc.date.accessioned2024-02-07T12:30:35Z
dc.date.available2024-02-07T12:30:35Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 97, Studia Technica 5 (2012), s. [185]-190pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12806
dc.description.abstractThe aim of this research was to form a diagnosis on the degree of usage of interactive tablets and their influence on the teaching/learning process; the research was conducted in the province of Małopolska, district of Gorlice.en
dc.languageplpl
dc.language.isoplpl
dc.subjectinteractive tableten
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleAnaliza wpływu tablicy interaktywnej na proces aktywnego nauczania i uczenia siępl
dc.title.alternativeAnalysis of interactive tablet influence on active teaching/learning processen
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord