• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Technica
  • 2017, Studia Technica 10
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Technica
  • 2017, Studia Technica 10
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rozwój wybranych etyk grup zawodowych w drugiej połowie XX wieku

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Rozwój wybranych etyk... (441.4KB)
Autor:
Noga, Henryk
Małodobry, Zbigniew
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 251, Studia Technica 10 (2017), s. [124]-130
Język: pl
Słowa kluczowe:
ethics
moral dilemmas
Code of Ethics of Teachers
Code of medical ethics
legal ethics
Data: 2017
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
This article presents the basic assumptions of professional ethics of teachers, doctor and lawyer. An analysis of the legitimacy of creating ethical codes was made. Examples of moral dilemmas with which representatives of particular professional groups have to go are discussed.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13007
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2017, Studia Technica 10
  • Artykuły naukowe (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image