• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Historica
  • 2012, Studia Historica 12
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Historica
  • 2012, Studia Historica 12
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wkład osiągnięć polskiej nauki i techniki do dziedzictwa światowego, pod redakcją Ireny Stasiewicz-Jasiukowej, Komitet Historii Nauki i Techniki Polskiej Akademii Nauk, Wyższa Szkoła Filozoficzno-Pedagogiczna „Ignatianum”, Wydawnictwo WAM, Kraków–Warszawa 2009, ss. 400 (recenzja)

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
recenzja (237.7KB)
Autor:
Sroka, Łukasz Tomasz
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 127, Studia Historica 12 (2012), s. [280]-283
Język: pl
Słowa kluczowe:
recenzja
Data: 2012
Metadata
Pokaż pełny rekord
URI
http://hdl.handle.net/11716/13347
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2012, Studia Historica 12

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image