• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Mathematica
  • 2012, Studia Mathematica 11
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Mathematica
  • 2012, Studia Mathematica 11
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Congruences characterizing twin primes

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Congruences characterizing... (110.6KB)
Autor:
Górowski, Jan
Łomnicki, Adam
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 122, Studia Mathematica 11 (2012), s. [95]-100
Język: en
Słowa kluczowe:
prime number
twin prime pair
Data: 2012
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Inspired by P.A. Clement’s results in [2], we give new necessary and sufficient conditions for two prime numbers to be twin primes.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13652
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2012, Studia Mathematica 11
  • Artykuły naukowe (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image