Próba analizy ogniwa lekcyjnego wiążącego nowopodawany materiał z materiałem przyswojonym już przez uczniów na stopniu licealnym w nauczaniu historii
dc.contributor.author | Słowikowski, Tadeusz | pl_PL |
dc.contributor.author | Wróbel, Stanisław | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-09-25T15:07:21Z | |
dc.date.available | 2018-09-25T15:07:21Z | |
dc.date.issued | 1955 | |
dc.identifier.citation | Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1955, Z. 3, Nauki Pedagogiczne, s. 300-315 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/3249 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Próba analizy ogniwa lekcyjnego wiążącego nowopodawany materiał z materiałem przyswojonym już przez uczniów na stopniu licealnym w nauczaniu historii | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |