Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMochnacki, Rodionpl_PL
dc.date.accessioned2018-10-04T15:22:59Z
dc.date.available2018-10-04T15:22:59Z
dc.date.issued1962
dc.identifier.citationRocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1962, Z. 10, Prace Geograficzne, s. 221-236pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/3365
dc.description.abstractCritical remarks, supported by observation and research, regarding certain errors occurring in class instructions on map stucture are advanced in the article. These errors may result in a wrong direction given to the formation of the pupils’ geographical mind and the shaping of their space imagination. Examples of correst methodical interpretation are quoted and suggestions are advanced regarding the possibility of improving teaching of geoprahy in general.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.titleO kształceniu myślenia i wyobraźni przestrzennej w procesie nauczania geografii (spotykane błędy i drogi ich zwalczania)pl_PL
dc.title.alternativeOn the formation of mind, and of space imagination in the process of teaching geography (occurence of errors and ways of avoiding them)en_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord