Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWeber, Dorotapl_PL
dc.date.accessioned2019-02-07T16:48:42Z
dc.date.available2019-02-07T16:48:42Z
dc.date.issued1973
dc.identifier.citationRocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1973, Z. 49, Prace Rusycystyczne 4, s. [211]-216pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/4097
dc.description.abstractThe author of the paper represents the progress of the experiment conducted by her in the fifth grade of one of Cracow elementary schools. Its object was to create among the pupils the habits of model pronunciation and intonation during the first three months of teaching with the help of the special system of exercises (apart from linguistic cabins, tape recorders and other technical devices). It aimed also at the consolidation of these habits in the process of the realization of the existing programme.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.titleNauczanie wzorowej wymowy i intonacji rosyjskiej w klasie V szkoły podstawowejpl_PL
dc.title.alternativeThe teaching of model russian pronunciation and intonation in the fifth grade of elementary schoolen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord