• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wpływ defektów tlenowych na zmiany temperaturowe przewodnictwa elektrycznego niestechiometrycznego niobianu sodu

Thumbnail
View/Open
Wpływ defektów tlenowych... (420.4Kb)
Author:
Kuś, Czesław
Kwiecińska, Teresa
Suchanicz, Jan
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1984, Z. 91, Prace Fizyczne 4, s. 197-207
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 1984
Metadata
Show full item record
Abstract
Measurements of electrical conductivity of nonstoichiometric $NaNbO_3$ were made in the air atmosphere under normal and reduced pressure. It was stated that the value of electrical conductivity is strongly effected by deviation from stoichiometry. The activation energy and phase transitions temperatures were also obtained.
URI
http://hdl.handle.net/11716/5226
Collections
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Fizyczne

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image