• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wpływ pola magnetycznego na własności $BaTiO_3$

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Wpływ pola magnetycznego... (587.2KB)
Autor:
Kuś, Czesław
Kwiecińska, Teresa
Śmiga, Włodzimierz
Źródło: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1986, Z. 103, Prace Fizyczne 5, s. 39-49
Język: pl
Data: 1986
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Influence of the constant magnetic field on temperature changes of the dielectric constant and on the electric conductivity of $BaTiO_3$. It was shown for this material that together with the increase of the magnetic field the shift of the Curie temperature takes place towards higher temperature.
URI
http://hdl.handle.net/11716/5401
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Fizyczne

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image