• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Planowanie pomiarów i eksponowanie celów ćwiczenia w I pracowni fizycznej

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Planowanie pomiarów... (461.8KB)
Autor:
Kajtoch, Czesław
Źródło: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1986, Z. 103, Prace Fizyczne 5, s. 51-61
Język: pl
Data: 1986
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The role of the emphasis of the aims of the experiment and planning of measurement in didactic process is described. Their positive influence on the level of the student experimental work connected with the increase of student activity during individual preparation and elaboration of measurement was observed.
URI
http://hdl.handle.net/11716/5402
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Fizyczne

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image