• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Mathematica
  • 2003, Studia Mathematica 3
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Mathematica
  • 2003, Studia Mathematica 3
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pythagorean TRIPLES

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Pythagorean TRIPLES (202.4KB)
Autor:
Klenovčan, Pavel
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 16, Studia Mathematica 3 (2003), s. [95]-100
Język: en
Data: 2003
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Students should learn mathematics with understanding, actively building new knowledge from experience and prior knowledge. We describe how one can describe all integer solutions of the equation $a^2+b^2 = c^2$ by utilizing elementary knowledge from algebra, geometry and number theory.
URI
http://hdl.handle.net/11716/5738
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2003, Studia Mathematica 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image