Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.editorStawiński, Wiesławpl_PL
dc.date.accessioned2019-11-29T08:18:14Z
dc.date.available2019-11-29T08:18:14Z
dc.date.issued1990
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/6489
dc.description.abstractKolejny tom "Prac z dydaktyki biologii” zawiera sprawozdania z badań prowadzonych w Zakładzie Dydaktyki Biologii Instytutu Biologii WSP w Krakowie oraz analiz szkolnego uczenia się i nauczania biologii. Zgromadzone w toku tych badań dane przyczyniają się do poznania prawidłowości i zakłóceń występujących w przebiegu laboratoryjnego nauczania biologii (art. 1, 5, 7) a nadto w procesie kształtowania odpowiednich umiejętności. Dalsze prace dostarczają informacji odnośnie realizacji zoologicznych, ekologicznych i sozologicznych treści oraz treści nauczania z dziedziny biologii człowieka w szkole ogólnokształcącej. Przy tej okazji poruszane są zagadnienia efektywności procesu nauczania i uczenia się biologii (art. 3, 4 i 6). Pozostałe dwa teksty (art. 2 i 8) dotyczą wymagań, jakie winny być uświadamiane i stawiane uczniom w czasie kontroli i oceny ich postępów a także - jakie winni oni uwzględnić w toku samokontroli i samooceny swych osiągnięć z zoologii bezstrunowców i ekologii. Równoczesne uwzględnienie trzech punktów widzenia: teoretycznego, empirycznego i aplikacyjnego umożliwia stosunkowo szerokie wykorzystanie niniejszego tomu przez dydaktyków biologii, nauczycieli metodyków i nauczycieli biologii oraz studentów kierunku biologii.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Krakówpl_PL
dc.titleRocznik Naukowo-Dydaktyczny. Z. 134. Prace z Dydaktyki Biologii 4. Z badań nad celami, treścią i organizacją nauczania biologiipl_PL
dc.typeCzasopismopl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord