• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Wydział Matematyczno-Fizyczno-Techniczny
    • Artykuły naukowe (WMFT)
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Wydział Matematyczno-Fizyczno-Techniczny
    • Artykuły naukowe (WMFT)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Charakterystyki prądowo-napięciowe ferroelektryków

    Thumbnail
    View/Open
    Charakterystyki prądowo-napięciowe... (936.0Kb)
    Author:
    Osak, Władysław
    Ptak, Wiesław Stanisław
    Tkacz, Katarzyna
    xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1990, Z. 136, Prace Fizyczne 6, s. 93-113
    xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
    Date: 1990
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    The review of the most important theoretical considerations explaining the shape of I-V characteristics for ferroelectric materials is done. The assumptions and calculations proposed by Fridkin-Kreher and Krapivin-Chensky are presented. The Heywang model for polycrystalline ferroelectrics with its modification is also described.
    URI
    http://hdl.handle.net/11716/6524
    Collections
    • Artykuły naukowe (WMFT)
    • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Fizyczne

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback

    Deklaracja dostępności
    Theme by 
    Atmire NV
    Logo
    Budowa Repozytorium Uniwersytetu Pedagogicznego została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Login

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback

    Deklaracja dostępności
    Theme by 
    Atmire NV
    Logo
    Budowa Repozytorium Uniwersytetu Pedagogicznego została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.