• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Socjalno-ekologiczne problemy agrosfery Małopolski w świetle badań

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Socjalno-ekologiczne problemy... (398.4KB)
Autor:
Sobczyk, Wiktoria
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 32, Studia Technica 1 (2006), s. [120]-128
Język: pl
Słowa kluczowe:
agrosphere
factors of eco-development
ecological education
Data: 2006
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The article reviews the opinions of inhabitants of the Małopolska rural areas about social and ecological problems of the community. The report reflects the moods of the country society and the people’s knowledge about the condition of environment in their domicile.
URI
http://hdl.handle.net/11716/6710
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2006, Studia Technica 1
  • Artykuły naukowe (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image