• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Czasopisma Naukowe
    • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
    • Studia Philosophica
    • Studia Philosophica 3
    • Search
    •   DSpace Home
    • Czasopisma Naukowe
    • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
    • Studia Philosophica
    • Studia Philosophica 3
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Asceza jako jedno z działań transgresyjnych w świetle myśli chrześcijańskiej 

    Tański, Marek (2006)
    The author considers both philosophical and psychological aspects of Karol Wojtyla’s understanding of the religious ascetism as a standard way of overcoming one’s own ego. The ascetism is presented: from the perspective ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback

    Deklaracja dostępności
    Theme by 
    Atmire NV
    Logo
    Budowa Repozytorium Uniwersytetu Pedagogicznego została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Login

    Discover

    Author
    Tański, Marek (1)
    Date Issued2006 (1)Has File(s)Yes (1)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback

    Deklaracja dostępności
    Theme by 
    Atmire NV
    Logo
    Budowa Repozytorium Uniwersytetu Pedagogicznego została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.