dc.contributor.author | Trzcieniecka-Schneider, Irena | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-09-26T13:21:28Z | |
dc.date.available | 2020-09-26T13:21:28Z | |
dc.date.issued | 1994 | |
dc.identifier.citation | Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1994, Z. 162, Prace Socjologiczne 2, s. 69-76 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/7723 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Czy szkoła blokuje rozwój procesów rozumienia? | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |